PLAĆANJE ROBE

Kupac se obvezuje naručene proizvode s troškovima dostave platiti prodavatelju, trgovačkom društvu Herba d.o.o. jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • Pouzećem – u gotovini
  • Virmanski – općom uplatnicom ili internet bankarstvom

Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.

Plaćate li gotovinom, svoju ćete narudžbu platiti točnim iznosom i u gotovini djelatniku kurirske službe prilikom preuzimanja robe.

Plaćate li virmanski, nakon kreiranja Vaše narudžbe, na Vaš mail stići će svi potrebni podaci za ispunjavanje naloga za prijenos (opće uplatnice). Vaša narudžba rezervira artikle i količinu. Uobičajeni model plaćanja je 00. Možete ostaviti i bez broja modela, ali najbolje je kontaktirati Vašu banku ukoliko nalog prijavljuje grešku. U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe).

Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Skintegra.ba čuva rezervaciju 3 dana. Rezervacija se može i produžiti na Vaš zahtjev, ukoliko kontaktirate administratora na info@skintegra.ba. Roba se isporučuje nakon što je iznos prebačen na žiro račun.

DOSTAVA

Standardna dostava u BiH

  • A2B dostava od ponedjeljka do petka
  • Praćena dostava
  • 7KM (BESPLATNO za narudžbe iznad 70KM)

U pravilu se zaprimljene narudžbe obrađuju slijedeći radni dan (od ponedjeljka do petka) i kupcu (primatelju pošiljke) šalju u roku 24 sata. Izuzetak su akcijski i sezonski periodi kada zbog povećanog broja narudžbi priprema pošiljki može iznimno potrajati duže od 24 sata.

Izuzev pretprodaje, većina proizvoda se u regularnoj prodaji šalje u roku od 1 do 2 radna dana i dostavlja u roku 2-3 radna dana od slanja za većinu destinacija u BiH.

    Tranzitna vremena ovise o kurirskoj službi, obavijesnog su karaktera i nije zajamčeno. 

    Nakon narudžbe primit ćete potvrdu narudžbe putem emaila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe.

    Pošiljku možete pratiti na A2B stranici.

    Ukoliko je sadržaj pošiljke oštećen ili na bilo koji drugi način ne odgovara kupljenom, kontaktirajte nas putem emaila na info@skintegra.ba bez odgode.